Hoofdstuk 2.1 Hoofdstuk 2.2 Hoofdstuk 2.3 Hoofdstuk 2.4 Hoofdstuk 2.5 Hoofdstuk 2.6 Hoofdstuk 3.1 Hoofdstuk 3.2 Hoofdstuk 3.3 Hoofdstuk 3.4 Hoofdstuk 3.5
1 - | Praktijkopdracht 'Gegevensanalyse met ERM (1)' |
2 - | Praktijkopdracht 'Gegevensanalyse met ERM (2)' |
1 - Praktijkopdracht 'Gegevensanalyse met ERM (1)' ![]() ![]() ![]() |
© Instruct |
2 - Praktijkopdracht 'Gegevensanalyse met ERM (2)' ![]() ![]() ![]() |
© Instruct |
Inleiding | ||||
![]() |
Nadere analyse van de processen ‘plannen’ en ‘opleiden’
Voor elk apparaat bestaat er een opleiding. Deze opleiding moet gevolgd worden door iedere student die met het betreffende apparaat gaat werken. Een student volgt echter maar één opleiding tegelijk. Als de opleiding met goed gevolg is afgerond, wordt dat vastgelegd. Daarna kan de student worden ingepland voor het bedienen van het betreffende apparaat. De planning betreft vanzelfsprekend de datum waarop een bepaalde student een bepaald apparaat bedient. Tevens wordt vastgelegd gedurende welk dagdeel (ochtendpauze, lunchtijd, middagpauze) de bediening plaatsvindt. Van elke opleiding is bekend:
|
|||
De opdracht | ||||
|
||||
In te leveren bij de docent | ||||
|
|